carles cerdà

AQUESTA XICA TRIOMFARÀ

In MITJANS DE COMUNICACIÓ on Juny 21, 2011 at 8:47 pm
NU INTEGRAL A CANAL 9, LA TELE CONTRA ELS VALENCIANS
  • Els meus ulls, cansats ja de veure coses, no donaven crèdit. Les meues neurones em ballaven, descontrolades, dins del cervell. Un “nu integral” a Canal 9! La xica li diuen Manu Ríos. Una volta, vaig llegir en el diari, que de bebé va estar en braços de don Visente Gonsales Lisondo. Això és entrar en la “valencianía” per la porta gran. Després, vingueren, naturalment, retransmissions en directe d’ofrenes en les falles, desfilades en las Hogueras de Alicante, alguna setmana santa. Una tot terreny.Ja sabeu: el lisondismo li corre per les venes. A la menor ocasió que se li presentava, la xica es passava al castellà. Decididament, ella no és de les nostres: no vol viure en valencià.Més bé tot el contrari, ella, en espanyol. ¿Que no “somos” bilingües? I heus ací que un dia, a aquesta xica li donen un programa amb el sucós títol de “Parlem clar”.I ausades que parla clar! Es despulla ideològicament. I, francament, a mi, que estic a favor de la moral i els bons costums, m’escandalitza. Jutgeu vosaltres mateixos/es.
Anuncis

Deixa un comentari

